lördag 16 mars 2013

Härliga helg

 
 
Hej hej!
 
Nu ska ni inte få höra mig gnälla om förkydningar längre, t om jag själv har tröttnat på det och då är det illa :)
Idag är jag frisk (läs: vill jag vara frisk), Jag ska på hemligt mission idag och i morgon, något som jag kanske berättar om i framtiden, vem vet :)
Jag kommer antagligen försöka dölja mitt snor och min hosta med stil och finess ;)
.....Och inte två pepperstussar i näsan som jag har haft hela veckan ;)
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och gå och sminka över min röda nos.
 
Hoppas ni får en fin dag! Idag ska vi börja påskpynta eller?
 
 
Kram på er

10 kommentarer:

  1. Lycka till, och krya! Funderar på att blrja påskpynta i helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja jag blir så sugen när jag ser att alla börjar pynta!

      Radera
  2. Nydelig bilde og god bedring;)

    SvaraRadera
  3. Men guuuud, nu blir jag ju inte ALLS nyfiken! Hoppas det går galant, vad du än ska ha för dig =)

    Kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack så mycket, det går framåt ;)

      Kram

      Radera
  4. Oj vad spännande....hoppas det går bra :) med vad det nu är...
    Nja jag väntar nog lite med påskpyntet....
    Önskar dig en skön helg :D
    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Ja men blir ju så himla pyntsugen när jag ser på alla bloggare som pyntar o står i :)

      Detsamma! Kram

      Radera
  5. Låter spännande...?
    Här blir det inte mycket påskpyntat men lite ris har fått komma in ;)
    Ha en fin kväll o krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är väldigt spännande :)
      Jag tänkte att jag ska lägga ner lite krut på pyntet i år, brukar vara så dålig på det :)

      Tack! Detsamma Kram

      Radera