tisdag 2 april 2013

Tillbaka till vardagen



Hej!

Nu är det vardag igen, men visst har helgen vart härlig? Sol på näsan och utomhusmys :)

Jag har något strul med mitt Internet hemma, det har inte funkat på hela helgen så därav den dåliga uppdateringen. Nu ska jag ringa och skälla (läs: bli super mesig och säga att jag säkert gjort fel) lite och ifrågasätta vad dom menar med "begränsad" anslutning, jag skulle vilja kalla det obefintlig!

Jag har fått vårstädarmössan på, stressigt! Men fint blir det när det är klart :)


Ha en fin dag!


Kram

12 kommentarer:

  1. Ja gud så skönt med sol på näsan, har fått en hel del jag med :)
    Man kan ju bli tokig på det här med nätet, har oxå haft lite strul här, segt som tusan!
    Gött med vårstädning, fejas lite här med, men har så förbenat ont i ryggen så det blir nog så mycket viloläge det går idag..

    Ha en härligt dag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ryggont är aldrig kul! Stackare hoppas du blir bättre snarast! Är sååå irreterad nu, funkar inte än. Tur att man har sin iphone iaf :)

      Kram

      Radera
  2. Hej hej gumman. Men du så vackert, jag flyttar gärna in i ditt skafferi, haha.

    Hoppas allt är bra med dig. Jag ser att jag ligger i din blogglista, och undrar om du vill ändra min bloggadress där, så min nya blogg kommer upp där istället? www.camillaslantliv.com

    Om du vill, såklart;)

    Ha en jätte fin kväll. Kram från Camilla ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade inte jag gjort, fy vad kallt det är där inne :)
      Ja jag vet, måste fixa det, gör det såfort mitt internet slutat strula :)

      Kram

      Radera
  3. Det har varit så härligt med påskledigt! Synd att tiden ska gå så fort bara... Jag hade gärna varit ledig lite till.

    Vilket härligt skafferi du har, superfint!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Ja hur fort som helst gick det! :( Hoppas det går lika fort till nästs ledighet :D

      Tack! Kram

      Radera
  4. Heja dig!
    Haha jag vet hur det är, jag är likadan därför får Gustav ringa istället:)
    Den där vårstädarmössan skulle jag med behöva sätta på mig;)

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får tuffa till oss!
      Du kan få min, jag har tröttnat nu! ;)


      Kram

      Radera
  5. Underbart härlig helg, solen gör så mycket :)

    Tråkigt när det inte funkar som det ska! Stå på dig tjejen :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst gör den! Tänk när man börjar bli lite brun också :)
      Hmm jag är en mespropp, kommer nog alltid förbli :)


      Kram

      Radera
  6. Ja visst så härligt med sol och ledigt!
    Vad trist med datorstrul..man blir eller jag blir såå arg..


    Jag blir så nyfiken på din gallerhylla!!!

    Ha det fint!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kan bli så väldigt irreterad, men jag vågar inte göra någonting åt det, typiskt :)
      Ja, den ska upp nu, bara jag får tummen ur!

      Kram

      Radera